Zadbaj holistycznie o zdrowie i wellbeing swoich pracowników

Wszystkie nasze działania oparte są na najnowszych badaniach naukowych z zakresu neuropsychologii, neurobiologii oraz dietetyki. Wykorzystując założenia Medycyny Behawioralnej, Medycyny holistycznej, Psychologii Pozytywnej, Terapii Poznawczo- Behawioralnej (CBT), MBCT, Logoterapii oraz stoicyzmu prowadzimy szereg działań mających na celu zwiększenie dobrostanu w życiu. Współpracujemy z uznanymi na całym świecie autorytetami oraz z Norweskim Uniwersytetem NTNU oraz Samadhi Institute w Hiszpanii, gdzie prowadzimy badania oraz warsztaty z technik redukcji stresu oraz prewencji depresji. 

Wspieramy firmy holistycznie, dbając o dobrostan pracowników, a tym samym – o efektywny rozwój całych organizacji. 

Opracowujemy indywidualne programy wellbeingowe, dzięki którym organizacje czy instytucje mogą odkryć potencjał, jakim dysponuje zaangażowany i zmotywowany zespół. 

W jakich obszarach możemy wesprzeć Twoją organizację?

WELLBEING

ZDROWIE FIZYCZNE

ZDROWIE PSYCHICZNE

ZARZĄDZANIE STRESEM

ZARZĄDZANIE TALENTAMI

TWORZENIE KULTURY WELL-BEING

EVENTY FIRMOWE I TEAM BUILDING

Korzyści ze stosowania programu dla firm

Zwiększone zaangażowanie

Nasz program wellbeingowy wspiera pracowników w radzeniu sobie ze stresem, poprawie samopoczucia i równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zadowoleni pracownicy, jak pokazują badania, są bardziej zaangażowani w swoją pracę i mniej narażeni na wypalenie zawodowe.

Zwiększenie produktywności

Dobrze zorganizowane programy wellbeingowe mogą przyczynić się do poprawy zdrowia psychicznego i fizycznego pracowników, co z kolei przyczynia się do zwiększenia produktywności.

Redukcja rotacji pracowników

Program wellbeingowy może prowadzić do zmniejszenia absencji, a także ograniczyć rotację pracowników poprzez tworzenie pozytywnego i wspierającego środowiska pracy.

Pozytywny wizerunek firmy

Poprzez zadbanie o wellbeing pracowników buduje się pozytywny wizerunek. To może przyciągać bardziej utalentowanych pracowników i korzystnie wpływać na relacje z klientami.